Kvaliteedi juhtpõhimõtted

KESKENDUME KLIENDILE

Kliendi väärtustamine ning soovide, nõuete, ettepanekute ja vajaduste arvestamine ja iga-aastaste kliendiuuringute korraldamine ning analüüs, mille eesmärgiks on vastata klientide ootustele ja ületada neid.

USALDUSVÄÄRSUS

Tähtaegadest ja kokkulepetest kinnipidamine, seaduste järgimine ning põhimõte tegutseda ausalt ja vastutustundlikult, mis on aluseks meie ettevõtte hea nime hoidmiseks, ettevõtte suurema tuntuse saavutamisele ja kasumi teenimisele.

KOHANEMIS- JA ARENEMISVÕIME

Ettevõttes pööratakse suurt tähelepanu personali kvalifikatsiooni ja professionaalsuse pidevale tõstmisele plaanipärase koolituse läbi. Oleme eesrindlikud uute tootegruppide maaletoomisega ning pidevalt arendame ettevõtet ja tema protsesse, et käia kaasas ja kohaneda muutustega.

PIDEV ARENG

Ettevõtte juhtkond püstitab poliitika elluviimiseks eesmärgid ja tagab nende täitmise kaudu juhtimissüsteemi pideva parendamise. Kvaliteedipoliitika ja – eesmärkide teadlik kasutamine iga töötaja poolt abistab ja viib ettevõtte püstitatud kvaliteedieesmärkide saavutamiseni.

Kvaliteedieesmärke vaadatakse üle, ajakohastatakse, dokumenteeritakse ja kinnitatakse vähemalt üks kord aastas.

HOOLIMINE

Võimaluse korral pakume sertifitseeritud kaupu, mis annavad meie tooteid kasutavale firmale tootmisahelas ja toote lõppkasutajale kindluse, et kasutatud materjalid on pärit säästlikult majandatud metsadest ja sertifitseeritud materjal ei ole sattunud kokku kaheldatavast allikast pärit materjalidega (näiteks ebaseadusliku raiega langetatud metsast). Sama suurt tähelepanu pöörame ka töötajate töökeskkonna parendamisele ja tööohutusele.

Lugupidamisega
AS MASS

 (25.06.2018)