E-R 8:30 - 17:00 L, P suletud info@mass.ee
Tallinn, Kalda 3b +372 657 7170
Tallinn, Kalda 7d +372 657 7622
Tartu, Tehno tee 7 +372 657 7623

E-poe müügitingimused

AS MASS e-poe müügitingimused


Pretensiooniavaldus
Taganemisavaldus


kehtivad alates 19.03.2020

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad www.mass.ee e-poest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja MASS AS (edaspidi nimetatud Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.mass.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. AS MASS jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.mass.ee

2. Tellimine
2.1. Ostukorv luuakse hetkel, kui olete vajutanud nupule "Lisa ostukorvi". Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Tarbijat veel ostma.
2.2. Valige lehelt soovitud toode.
2.3. Kui kaup on laos olemas on toote juures kuvatud nupp "Lisa ostukorvi", kui antud hetkel toode laost puudub on toote juures kuvatud nupp "Tellimisel"
2.4. Klõpsake nupule "Lisa ostukorvi", kui soovite kogust suurendada vajutage Ostukorvis + märki.  
2.5. Ostukorvi toodete arv ilmub lehe parempoolsesse ülanurka kasti sisse. Seejärel on võimalik e-poes teisi tooteid sirvides neid samasse ostukorvi juurde lisada.
2.6. Klõpsates ostukorvis "Soorita ost", pääsete sisestama enda andmeid.
2.7. Märkige ruut, mis asub tellimusvormi all "Nõustun e-poe kasutustingimustega" ja klõpsake nupul „Esita tellimus".  
2.8. Kui kõik on korrektne saadame ettemaksu arve automaatselt teile e-postile. Tasuda saab nii pangaülekandega kui ka pangalingi kaudu.
2.9. Kontaktandmed: e-post epood@mass.ee, tel +372 5885 5857. Tööaeg E-R 8:30-17:00 (v.a riiklikud pühad, mil oleme suletud).
2.10. Tarbija valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

3. Ostutingimused
3.1. Käesoleval lehel oste sooritades kinnitab Tarbija oma nõusolekut alljärgnevate ostutingimustega.
3.2. Tarbija kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest Müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Tarbija kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad Tarbija tegelikule soovile.
3.3. Müüja alustab tellimuse täitmist kui Tarbija on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
3.4. Kui arvel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta Müüjaga e-posti või telefoni teel.
3.5. Kui Tarbija soovib ostu eest tasumist edasi lükata või tellimust tühistada, tuleb Tarbijal viivitamatult helistada numbrile +372 5885 5857 (E-R 8:30 – 17.00, v.a riiklikud pühad, mil oleme suletud) või saata vastavasisuline kiri e-posti aadressile epood@mass.eehiljemalt ühe tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Hilisemaid muudatusi pole võimalik enam teostada. 
3.6. AS MASS-il on õigus tühistada tellimused, mille eest ei ole tasutud 2 tööpäeva jooksul. 
3.7. AS MASS jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist järgmistel juhtudel:
3.7.1. Kauba hind või omadused on väärad inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis.
3.7.2. Tarbija poolt tellitud kaupa ei ole laos.
3.7.3. Kauba Tarnija on tellimuse tühistanud.
3.7.4. Kauba Tarnija on tõstnud kinnitatud tellimuse hinda ning Juhul kui Tarbija hinnatõusu ei aksepteeri on õigus AS MASS-il tellimus tühistada.
3.7.5. Muudel erijuhtudel, sh force majore (näiteks Tarnija tehase tulekahju või kolletiivi haigestumine pandeemiasse jm, kusjuures loetelu ei ole lõplik), mis ei sõltu AS MASS tegevusest kaupa tarnida Tarbijale, kuid see on osutunud ebamõistlikult kallimaks kui algne hind, tarneaeg on ebamõistlikult pikk jne.
3.8. E-poes sooritatud ostud VÕS §-st 56 lg 1 ja 2 mõistes, laienevad üksnes Tarbijale.

4. Laoseis
4.1. E-poes olevad tooted on laos olemas, kui on kuvatud nupp "Lisa ostukorvi", kui antud hetkel toode laost puudub, on toote juures kuvatud nupp "Tellimisel".
4.1. Märkega "Tellimisel" toodete puhul võib osutuda vajalikuks toote tellimine tootjalt. Peale päringu saatmist anname esimesel võimalusel Tarbijale teada konkreetse toote tellimise- ja maksetingimused ning eeldatava tarneaja.
4.2. Võib juhtuda, et kaup on laost otsa saanud laoseisu ajakohastamise ja tellimuse sooritamise vahelisel ajal (laoseisu uuendatakse 3 korda ööpäevas). Juhul kui Tarbija tellitud toode on laost otsa saanud, siis teavitatakse Tarbijat hiljemalt järgmisel tööpäeval alates tellimuse jõustumisest. Võimalusel pakub Müüja Tarbija nõusolekul asendustoodet.
4.3. Tarbijal on õigus tootest loobuda. Müüja tagastab raha vastavalt tellimusele või toote maksumusele.
4.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest või Tarbija poolt sooritatud ostust, teavitades sellest Tarbijat e-posti teel koos loobumise põhjusega.
4.5. Juhul, kui Müüja loobub tellimuse täitmisest või Tarbija poolt sooritatud ostust, tagastatakse tellimuse/ostu maksumus.
4.6. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.

5. Hind ja maksmine
5.1. Kõikide toodete hinnad on e-poes kuvatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
5.2. Kõikide toodete eest saab maksta pangaülekandega või läbipangalingi Swedbanki, SEB, LHV, Coop Pank, Pocopay.
5.3. Lisaks saab ostude eest tasuda järelmaksuga Slice, Liisi ID või Finora krediit vahendusel.
5.4. Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel e-poe kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
5.5. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses e-poes näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Tasumine toimub pangalingiga tasumisel AS SEB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Tarbija panga andmetele.
5.6. Juhul, kui Tarbija valib tellimusel Müüja poolt kohale toimetamise (s.t ei tule ise tellimusele järele), lisandub müügihinnale juurde transpordi hind. Autotranspordi hind lepitakse eelnevalt Tarbijaga kokku. 
5.7. Fikseerimata mõõduga toote puhul (saematerjal, spoon, kant jm) võib tellimuse lõplik hind muutuda (kauba tellimisel  ja ostmisel on lubatud koguse komplekteerimise tolerants +/-10%).
5.8. Müüja komplekteerib tellimuse ning teavitab Tarbijat lõplikust hinnast. Vastavalt sellele koostatakse uus arve tasumiseks või tagasimakseks.

6. Tooted
6.1. AS MASS e-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest.
6.2. Naturaalse puitmaterjali valikul juhime tähelepanu sellele, et looduses ei esine kahte identse tekstuuri- ja tooniga puitu, seetõttu ei ole võimalik leida täpselt samasugust puittoodet nagu on pildil. Iga puidutüvi on eri tooni ja tekstuuriga. Naturaalsetel puittoodetel võib esineda tihti värvimuutust, oksa ning teisi puidule loomulikke eripärasusi, aja jooksul võivad tekkida ka praod, kuna tegu on „elava“ materjaliga. Sellise eripära esinemine ei anna õigust toodet tagastada. Naturaalset puitu kasutades saate toote, mis on unikaalne.
6.3. AS MASS e-poes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

7. Tellimuse kättesaamine
7.1. Tellimusi võib kätte saada AS MASS müügipunktis või saadetakse pakiautomaati või kliendi poolt määratud aadressile.
7.1.1. Tellimuste kättesaamine müügipunktis
7.1.1.1. Müügipunktis toimub tellimuste väljastamine E-R 08:30 - 16.30 (v.a riiklikud pühad, mil müügipunktid on suletud).
7.1.1.2. Tellimused on müügipunktis kättesaadavad tellimuses määratud ajavahemikul. Kauba vastuvõtmisega viivitamisel rohkem kui 7 tööpäeva on Müüjal õigus küsida leppetrahvi 30 € (sisaldab käibemaksu) iga viivitatud päeva eest, kui viivituse kestvus on rohkem kui 21 päeva, siis 60€ (sisaldab käibemaksu) ja peatada teiste tellimuste täitmine. Kui viivitus on üle 60 päeva ja Tarbijale on edastatud täiendav nõue Kauba vastuvõtmiseks, mida ta ei ole täitnud, siis on Müüjal õigus nõuda leppetrahvi 240€ (sisaldab käibemaksu) iga viivitatud päeva eest või Tellitud Kaup realiseerida ning jätta juba tasutud summa tagastamata.
7.1.1.3. Tellimuse saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta tellimuse väljastamata.
7.1.1.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on tellimuse kätte saanud.

7.1.2. Tellimuste kättesaamine kulleriga/autotranspordiga
7.1.2.1. Tellimuste kättesaamiseks kulleriga/autotranspordiga Tarbija poolt soovitud aadressil toimub pärast tellimuse üleandmist reeglina järgmisel tööpäeval.
7.1.2.2. Kulleriga/autotranspordiga/pakiautomaati tellimuste kättesaamisel võib lisanduda arvele pakendamise teenustasu 6€ (sisaldab käibemaksu).
7.1.2.3. Tellimus toimetatakse määratud aadressile tellimuses määratud ajavahemikul. Tellimuse üleandmise täpsem aeg ajavahemiku sees lepitakse eelnevalt kokku Tarbijaga ja kulleri või autotranspordi teenust osutava ettevõttega.
7.1.2.4. Tarbija peab tagama tellimuses märgitud ajal ja aadressil tellimuse vastuvõtmise. Juhul, kui Tarbija ei vasta telefonile ja/või ei taga tellimuse vastuvõtmist kulleri/ autotranspordi teenust osutava ettevõttega esmakordsel jõudmisel Tarbija asukohta teavitatakse Tarbijat ebaõnnestunud väljastuse katsest.
7.1.2.5. Kui Tarbija poolse asjaolu tõttu tellimuse kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb Müüja tellimuse ikkagi vastuvõtnuks.  Müüja ei ole kohustatud automaatselt Tarbija poolt tasutud summat tagastama.
7.1.2.8. Tellimuse kättesaamisel on Tarbijal õigus loobuda fikseerimata mõõduga tootest, sealjuures saab nendest  toodetest loobuda vaid tervikuna. Müüja tagastab Tarbijale tellimuse või toote maksumuse.
7.1.2.9. Juhul, kui tellimus jääb õigeaegselt kätte toimetamata Müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse Tarbijat sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus tellimusest loobuda ning Müüja tagastab Tarbijale tellimuse maksumuse.

7.1.3. Tellimuste kättesaamine pakiautomaati
7.1.3.1. Tellimuse kättesaamiseks pakiautomaati toimub Tarbija poolt valitud pakiautomaadi aadressil.
7.1.3.2. Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse Tarbijale sõnum paki saabumise info, automaadi asukoha, lahtioleku aegade ning personaalse uksekoodiga.
7.1.3.4. Liime, mastikseid jm saadame ainult Itella pakiautomaati, kulleriga või autotranspordiga. Kergesti purunevat, süttivat kaupa pakiautomaatidesse ei toimetata.

 7.2. Toodete kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek
7.2.1. Tellimuse kättesaamisel on Tarbijal kohustus kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb kullerile, või teavitatakse e-posti teel Müüjat.
7.2.2. Kui toodete kontrollimisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Müüjat. Tellimuse kättesaamisel tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada Müüjale.
7.2.3. Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle Tarbijale kättesaamisest.
7.2.4. Tellimuse kättesaamisel on Tarbijal õigus loobuda fikseerimata mõõduga tootest, sealjuures saab nendest  toodetest loobuda vaid tervikuna.  Müüja tagastab Tarbijale tellimuse või toote maksumuse.
7.2.5. Juhul, kui tellimus jääb õigeaegselt kätte toimetamata Müüjast tulenevatel asjaoludel, teavitatakse Tarbijat sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbiajl õigus tellimusest loobuda ning Müüja tagastab Tarbijale tellimuse või toote maksumuse.

8. Kaupadest taganemine
8.1. E-poest ostetud kaubale kehtib Tarbijale alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus.
8.2. Taganemisõigus on loodud garanteerimaks seda, et saadetud kaup vastaks tellitule.
8.3. Taganemise avaldus ja tagastatavad tooted tuleb üle anda MASS müügipunktis. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab Tarbija.
8.4. Tarbijal on õigus lepingust taganeda, kuid tooted peavad seejuures olema kasutamata ja rikkumata, siltidega, sh originaalpakendis. Soovitame Tarbijal kõik tooted, mida ta soovib tagastada, toimetada Müüjani ühe korraga ja originaal-transpordipakendis.
8.5. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas:
8.5.1. Mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis on valmistatud Tarbija esitatud nõuete järgi või mis on selgelt kohandatud konkreetse tarbija vajadustele. Seega kui Tarbija tellib näiteks spoonile spooni vuukimise teenuse või saagimise teenuse, siis seda loetakse Tarbija esitatud nõuete järgi kohandatud tooteks.
8.5.2. Mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti. Liimid, mastiksid on temperatuuri osas tundlikud ning neid ei tohi tagastada pakiautomaati, kus liiga külm temperatuur võib nende viskoossust muuta ja muuta need kasutuskõlbmatuks.
8.5.3. Tööriistade puhul kehtivad tööriista Tootja Garantiitingimused.
8.6. Tagastamisele kuuluva toote seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Tarbija  käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
8.7. Juhul, kui Tarbija on toodetest taganenud ja tagastatud tooted on nõuetekohased, tagastab Müüja Tarbijale tellimuse maksumuse 7 kalendripäeva jooksul toodete tagasivõtmisest Müüja poolt. Tagasimaksed tehakse Tarbijale samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
8.8. Taganemisõiguse kasutamise korral tagastatakse Tarbijale kõik Tarbijalt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Tarbija valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb AS MASS-i pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist). Kui Tarbija tagastab kaubad osaliselt, siis toimub kättetoimetamiskulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale tellimusest.
8.9. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on AS MASS-il õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Tarbija poolt toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab AS MASS tasaarvestamise avalduse Tarbija poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Tarbija ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on selleks õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu omava eksperdi. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Tarbija ja AS MASS-i vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

9. Pretensioonide esitamine
9.1. Kauba kvaliteedi puhul lähtutakse esmalt, Müüja poolt sätestatud kvaliteedinõuetest, mis on kättesaadav Müüja kodulehel „Kvaliteedinõuded“ www.mass.ee, siis Kauba tootja poolt Kaubale antud kvaliteeditingimustest ning nende puudumisel sama liiki kauba keskmistest kvaliteeditingimustest.
9.2. Juhul, kui Müüja oma kohustusi rikub, on Tarbijal õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.
9.4. Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toodete Tarbijale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Tarbijale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
9.5. Tarbija kohustub Müüjat teavitama toodete mittevastavusest kohe selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile epood@mass.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.8. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
9.9. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Müüja.
9.10. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Tarbija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
9.11. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
9.12. Müüja ja Tarbija vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse ja tarbijavaidluste komisjoni vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele Tarbijatele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

10. Isikuandmete töötlemine
10.1. Tarbija kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks (ees- ja perekonnanimi, e-mail ja täpne aadress, kuhu kaup kohale toimetada). AS MASS ei vastuta Tarbija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise/kohaletoimetamise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
10.2. E-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
10.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
10.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.mass.ee
10.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka AS MASS ligipääs.

11. Vääramatu jõud
11.1. Müüja ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida AS MASS ei saanud mõjutada või ette näha.

12. Muud tingimused
12.1. AS MASS kasutab Tarbija poolt antud isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks. AS MASS ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohale-toimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

 

AS MASS
Kalda 3b, Tallinn
11625 ESTONIA
Tel: +372 657 71 70
mass.ee /    massestonia